مدیریت فایل

۴۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

داک مارکت

آپلود عکس


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
modiriat-file نادر عضیمی

طراحی پل بتنی بوسیله نرم افزار sap2000 بهمراه فایل مدلسازی

طراحی پل بتنی بوسیله نرم افزار sap2000 بهمراه فایل مدلسازی

در این قسمت جزوه آموزشی که سومین قسمت ازسری جزوه­ های آموزشی بنده در ارتباط با طراحی ومدلسازی پل میباشد سعی شده ابتدا مقدماتی درخصوص اجزای سازه ­ای پل صبحت شود ودر ادامه به مدلسازی وتحلیل پل با عرشه دال درجا ریز توسط نرم افزار به صورت مرحله به مرحله بهمراه تصویر که شامل نحوه مدل سازی عرشه و اصلاح هندسی عرشه ، تعریف خطوط عبور ،نحوه معرفی بارکامیون­

دانلود طراحی پل بتنی بوسیله نرم افزار sap2000 بهمراه فایل مدلسازی

مدلسازی و تحلیل پل  
پل با عرشه دال درجا ریز  
مدل سازی عرشه  
تعریف خطوط عبور پل  
بارکامیون استاندارد
بار MOVING LOAD
ضریب ضربه Impact factor
  Sap2000
انواع کوله پل
درز انبساط پل
طراحی پل
design of bridge
طراحی عرشه
مدلسازی پل
دسته بندی عمران
فرمت فایل rar
حجم فایل 5800 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53

در این قسمت جزوه آموزشی که سومین قسمت ازسری جزوه­ های آموزشی بنده در ارتباط با طراحی ومدلسازی پل میباشد سعی شده ابتدا مقدماتی درخصوص اجزای سازه ­ای پل صبحت شود ودر ادامه به مدلسازی وتحلیل پل با عرشه دال درجا ریز توسط نرم افزار به صورت مرحله به مرحله بهمراه تصویر که شامل نحوه مدل سازی عرشه و اصلاح هندسی عرشه ، تعریف خطوط عبور ،نحوه معرفی بارکامیون­ استاندارد،ضریب ضربه    MOVING LOAD ،تعیین ضخامت دال عرشه، معرفی بار Impact factor و نحوه­ اعمال ­آن ­دربارگذاری­ پرداخته­ می ­شود.

دانلود طراحی پل بتنی بوسیله نرم افزار sap2000 بهمراه فایل مدلسازی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
modiriat-file نادر عضیمی

اعتیاد به مواد مخدر، روانشناسی معتاد و دارو درمانی اعتیاد

اعتیاد به مواد مخدر، روانشناسی معتاد و دارو درمانی اعتیاد

کلیه معتادان انسان هایی ظریف و زود رنج هستند و در بین معتادان فردی که اراده قوی داشته باشد تاکنون مشاهده نشده است

دانلود اعتیاد به مواد مخدر، روانشناسی معتاد و دارو درمانی اعتیاد

اعتیاد به مواد مخدر
روانشناسی معتاد و دارو درمانی اعتیاد
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 486 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 216

معتادان به مواد مخدر خود را فهیم تر از دیگران می دانند به ویژه در حالت خماری خود را صاحب حق دانسته و از همه طلبکار و متوقع هستند و در رابطه با انجام نشدن کارها و خواسته هایشان و خطاهای زندگی شان همه را مقصر می دانند جز خودشان، چرا که بارزترین خصیصه روانی آن ها، خود شیفتگی است. آن ها رفیق بد و همسر ناسازگار یا رفتار نادرست والدین را به عنوان عوامل گرایش خود به اعتیاد در اولویت قرار می دهند.کلیه معتادان انسان هایی ظریف و زود رنج هستند و در بین معتادان فردی که اراده قوی داشته باشد تاکنون مشاهده نشده است. لذا کسانی که پایداری و ثبات روانی ضعیف دارند یا به قول خودشان لطیف می باشند بیشتر گرایش به مواد مخدر پیدا می کنند و این ها بیشتر مصرف مواد را تفننی آغاز کرده اند که اندک اندک به صورت نیازشان در می آید

روان شناختی معتاد

پرگویی و احیاناً دروغ گویی به خصوص در حالت نشئگی از خصایص دیگر شخصیتی آن ها است. بیشتر آن ها به نگرش های فلسفی روی می آورند و بر پوچی دنیا اشاره می کنند و این نگرش را که در اثر اعتیاد حاصل شده، جهان بینی و ژرف بینی خود نسبت می دهند و این دیدگاه ممکن است به افسردگی عمیق، خودکشی و کناره گیری از کار و فعالیت اجتماعی منجر شود.

با پیشرفت مصرف تغییرات رفتاری و شخصیتی زیادی در فرد به وجود می آید از مهم ترین تغییر آن ها این است که معتاد را به موجودی زبون و ذلیل بدل می سازد و ضعف و ناتوانی و ترس زیادی بر او تحمیل می کند.

افراد معتاد به هیچ چیز و هیچ کس وفادار نیستند و تنها سعی آن ها در به دست آوردن مواد مخدر مورد نیازشان است.

بیشتر آن ها لذت طلب و خشن هستند و حتی بعد از مصرف مواد از هر کار و هر چیزی لذت می برند. ولی با این حال زود رنج و خشن هستند و بسیار متوقع.

از لحاظ عاطفی در برابر هیچ کس و هیچ چیز احساس مسئولیت نمی کنند و مردم و اطرافیان را مسئوول رفتار خود می دانند.

بنابراین برای جلوگیری از اعتیاد مجدد باید به نکاتی توجه داشته باشیم. این مرحله تنها با استفاده از داروی بی زاری موسوم به نالتروکسون که بین معتادان به این عنوان معروف گشته میسر نیست.

نالتروکسون که به صورت کپسول های ۲۵ میلی گرمی و ۵۰ میلی گرمی در داروخانه ها موجود است. در واقع یک آنتاگونیست (ضد مورفین) است و با مصرف روزانه این دارو گیرنده های مورفین در بدن فرد اشغال می شود و حتی در صورت حضور فرد در محیطی که تریاک کشیده می شود فرد دچار حالت تهوع گشته و این وضعیت اندک اندک باعث بی زاری وی از این ماده می شود و در نتیجه از حضور در جمع معتادین و مصرف مجدد ماده مخدر دور می ماند. نکته قابل توجه آن است که اگر فرد از روی ناآگاهی مثلاً تریاک مصرف کند در عرض مدت کوتاهی دچار شوک گشته و مرگ او قطعی است. لذا تجویز این دارو باید زمانی آغاز شود که حتی یک میلی گرم مورفین یا ماده مخدر در خون شخص نباشد و آزمایش خون او از نظر مواد مورفینی کاملاً مفید باشد چرا که در غیر این صورت تشنج و عوارض مرگباری به دنبال خواهد داشت اگر خودسرانه به مصرف دارو اقدام شود.

دانلود اعتیاد به مواد مخدر، روانشناسی معتاد و دارو درمانی اعتیاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
modiriat-file نادر عضیمی

پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مؤلفان)

پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مؤلفان)

دانلود پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مولفان)، در قالب ppt و در 408 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فصل اول طرح مسائل اجتماعی در ایران، فصل دوم تحول جمعیتی و پیامدهای مسئله آفرین آن، فصل سوم ریشه یابی علل غیراقتصادی نابسامانی اقتصادی ( در استانه برنامه سوم)،

دانلود پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مؤلفان)

دانلود رایگان پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مولفان)
پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران 
پاورپوینت کتاب مسائل اجتماعی ایران 
دانلود کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران 
پاورپوینت دانلود بررسی مسائل اجتماعی ایران
بررسی مسائل اجتماعی ایران
پاورپوینت مسائل اجتماعی
دسته بندی علوم اجتماعی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1072 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 408

دانلود پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران ( گروه مؤلفان)، در قالب ppt و در 408 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

فصل اول: طرح مسائل اجتماعی در ایران

منظور از مسائل اجتماعی چیست؟

مسائل اجتماعی دارای چه ویژگی‌هایی هستند؟

بعد کیفی و ربط ارزشی داشتن مسائل اجتماعی

تنوع و تکثر مسائل اجتماعی

وجود محقق و محققان آشنا با بینش‌ها و روش‌های جامعه‌شناختی

قانونمند‌ بودن مسائل اجتماعی

کثیرالابعاد بودن و بین رشته‌ای بودن مسائل اجتماعی

قابل کنترل بودن مسائل اجتماعی

شرایط و استلزامات تشخیص مسائل اجتماعی کدامند؟

وجود محقق و محققان آشنا با بینش‌ها و روش‌های جامعه‌شناختی

دیدگاه‌های کلان واقعیت‌گرا و ساخت‌گرا
 دیدگاه‌های خُرد رفتارگرا

دیدگاه کنش متقابل نمادی

دیدگاه‌های جامعه‌شناسی پدیداری و روش‌شناسی مردمی

فضای فکری و اجتماعی لازم برای طرح مسائل اجتماعی

اهداف مورد توجه در طرح مسائل اجتماعی

تیپولوژی و توصیف مسائل اجتماعی

طبقه‌بندی مسائل اجتماعی برحسب حوزه‌های نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری

تحلیل و ریشه‌یابی مسائل اجتماعی

ارائه‌ی راه حل‌های مناسب برای اصلاح، رفع و پیشگیری از مسائل اجتماعی

ضرورت و اهمیت طرح مسائل اجتماعی

 

فصل دوم: تحول جمعیتی و پیامدهای مسئله آفرین آن

تعداد جمعیت

جمعیت و اشتغال

تحولات جمعیت و خانواده

 

فصل سوم: ریشه یابی علل غیراقتصادی نابسامانی اقتصادی ( در استانه برنامه سوم)
 تصویری از اقتصاد نابسامان

بخش خصوصی در برنامه‌ی سوم

 

فصل چهارم: چالش های اشتغال و بازار کار کشور

وضع موجود اشتغال و بیکاری: آخرین تصویر

جنبه‌های آسیب‌زای مستتر در پدیده‌ی بیکاری جمعیت کشور

علل و عوامل ریشه‌ای بحران بیکاری

 

فصل پنجم: آموزش عالی و بیکاری تحصیل کرده ها

دلایل تقاضا برای آموزش عالی‌

مدرک‌گرایی به جای کارایی

 

فصل ششم: ابعاد و کارکردهای سرمایه اجتماعی و پیامدهای حاصل از فرسایش آن

تعریف سرمایه‌ی اجتماعی و اجزای آن

تاریخچه‌ی مفهوم سرمایه‌ی اجتماعی و تعریف آن

نظرات بوردیو در زمینه سرمایه‌ی اجتماعی

نظرات کُلمن در زمینه سرمایه‌ی اجتماعی

 نظرات پوتنام در زمینه سرمایه‌ی اجتماعی

اجزای سرمایه‌ی اجتماعی

اعتماد

دیدگاه فوکویاما در زمینه اعتماد

پیوندها

اعتماد و پیوندهای بین گروهی

روند سرمایه‌ی اجتماعی در ایران

 

فصل هفتم: تعارض سنت و مدرنیته در عرصه توسعه اجتماعی ایران

رویکردهای کلاسیک نسبت به سنت و مدرنیته

گسست یا تعارض: گذار مدرنیته از درون سنت

جهانی شدن

الگوهای محلی

مشکل تحمیل الگوی جهانی بر الگوهای محلی

 

فصل هشتم: ضرورت اصلاح ساختار اداری

نارسایی‌های نظام اداری

فساد اداری

فساد اداری در بوروکراسی نوین ایران

 

فصل نهم: بررسی ماهیت و ابعاد شکل گیری مسئله جوانان

مروری بر مهم‌ترین ویژگی‌های اقتصادی ـ اجتماعی جوانان

مباحث محوری در تبیین مسائل جوانان

نداشتن هویت ثابت

 نداشتن هویت واحد

ابعاد جهانی تغییرات جوانان

ابعاد جهانی تغییرات جوانان

رویکردی روان‌شناسی

عمومی بودن تغییرات

بیرونی بودن علل و منشأ تغییرات

نگاه ارزش‌مدارانه به تغییرات

 

فصل دهم: تحلیل جامعه شناختی مسکن شهری در ایران، اسکان غیر رسمی

چارچوب‌های نظری مرتبط با مسکن شهری

 

فصل یازدهم: مسائل جامعه شناختی اجتماعات روستایی در ایران

نبود مدیریت اجتماعی و تولیدی در روستاها

بالا بودن میزان مهاجرت‌های روستایی

ریشه‌یابی مسائل اجتماعی روستاهای کشور

علل اصلی مانع از جهت‌گیری جامعه‌شناسی رسمی روستایی

 

فصل دوازدهم: خشونت خانوادگی ، خشونت اجتماعی

طبقه‌بندی گالتونگ ازخشونت

دیدگاه نظریه‌پردازان فمینیستی

خشونت خانوادگی در ایران

 

فصل سیزدهم: عوامل زمینه ساز تن دادن زنان به روسپیگری

مقدمه و تاریخچه

 

فصل چهاردهم: علل ساختاری اعتیاد در ایران

دیدگاه جک‌یانگ

تغییرات ساختاری، به عنوان راه حل

 

فصل پانزدهم: فرار مغزها، بحثی نظری درباره مهاجرت نیروی انسانی پرورده

پیشینة تحقیق

رابطة نظام آموزشی و فرار مغزها

تعریف «فرار مغزها»

عوامل برانگیزاننده و شکل‌دهنده‌ی فرار مغزها

ابعاد شکل دهنده «فرار مغزها»

بُعد سیاسی فرار مغزها

بُعد اقتصادی فرار مغزها

بُعد اجتماعی فرار مغزها

بُعد فردی و روان‌شناختی فرار مغزها

نتیجه‌گیری

 

فصل شانزدهم: قدرت، سایت های اقتصادی و فساد

تعریف فساد: رابطة قدرت و ثروت

ساختار نظام‌های سیاسی و فساد

جهانی شدن و فساد

نفت، ساختار سیاسی، فساد

تأثیر فساد بر رشد و توسعه‌ی اقتصادی و شاخص‌های اجتماعی

فساد مانعی پیش‌روی اصلاحات

راه‌های مقابله با فساد

 

توضیحات:

کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مولفان)، از جمله منابع مهم درسی رشته های علوم اجتماعی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کل این کتاب می باشد که مشتمل بر 16 فصل و در حجم 408 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند توسط دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مؤلفان)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
modiriat-file نادر عضیمی

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل

تعداد صفحات 54
حجم 83 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی پکیج های درمانی روانشناسی


توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

54 صفحه ورد (53 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

جلسه دوم - آرام سازی

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم - بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم- مواجهه

جلسه ششم - مواجهه و بازسازی شناختی

پیوست

کار برگ تشخیص موقعیت های اضطراب زا و اجزاء اضطراب

کار برگ پایش افکار اتوماتیک

کاربرگ مقابله با افکار خود آیند

کاربرگ بازسازی شناختی

کاربرگ فهرست موقعیت های شایع اضطراب اجتماعی

کار برگ افکار اتوماتیک در مورد درمان

برگه اطلاعات تحریف های شناختی

کاربرگ درجه بندی موقعیت ها

کاربرگ پایش افکار اتوماتیک

منابع

 

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

اهداف:

1. ایجاد ارتباط

۲. ارزیابی اضطراب اجتماعی

٣. آموزش روانی

وسایل مورد نیاز:

۱. پرسشنامه مختصر اضطراب اجتماعی

۲. راهنمای مداخله مختصر در اضطراب اجتماعی

مروری بر جلسه

هدف از این جلسه، برقراری ارتباط درمانی با مراجع است تا اضطراب کمتری را در جلسه تجربه کند و بتواند با درمانگر مشارکت و همکاری داشته باشد. در وهله دوم، ارزیابی مختصری از اضطراب اجتماعی بیمار به عمل می آید تا براساس آن مداخلات درمانی با وضعیت وی تناسب بیشتری داشته باشد. و در نهایت، اطلاعات پایه ای در مورد این اختلال و علل و درمان آن در اختیار بیمار قرار داده می شود.

1. معرفی موضوع جلسه و ایجاد ارتباط

اهداف جلسه را برای بیمار توضیح داده و برای اینکه بتواند احساس راحتی بیشتری در جلسات داشته باشد یک ارتباط توام با اعتماد با وی برقراری کنید. سعی کنید جلسات را بگونه ای برنامه ریزی کنید که دسترسی بیمار به خدمات درمانی راحت بوده و از تشدید اختلال جلوگیری شود. برای این منظور در ابتدای کار جلسات را زمانی بگذارید که مرکز خیلی شلوغ نیست و یا بیمار کمتر مجبور باشد تا منتظر بماند و یا از خود بیمار سوال کنید که ترجیح می دهد زمان جلسات چه موقع باشد، اطلاعات دقیقی در مورد ساعت، زمان و کجا می تواند منتظر بماند - ترجیحا در یک مکان خلوت - ارائه دهید، قبل از شروع جلسات درمان در مورد فرایند درمان توضیح کلی ارائه دهید و در مورد نگرانی های وی سوال کنید و در نهایت، بخاطر داشته باشد تغییر درمانگر برای این افراد ممکن است استرس آور باشد. بنابراین تا جای ممکن از چنین اتفاقی پیشگیری کنید.

۲. ارزیابی

این اختلال معمولا در نظام مراقبت اولیه کمتر تشخیص داده می شود و در صورتی که با افسردگی همراه باشد، معمولا این اختلال افسردگی است که به آن توجه می شود و مورد درمان قرار می گیرد و لذا اضطراب اجتماعی تشخیص داده نشده باقی می ماند. بنابراین، کارشناسان مراقبت اولیه باید نسبت به شناسایی و تشخیص دقیق این اختلال حساس باشند.

برای ارزیابی این اختلال ابزارهای متعددی وجود دارد که یکی از کوتاهترین آن ها پرسشنامه کوتاه سه سوالی فوبی اجتماعی است. در این پرسشنامه از فرد می خواهند تا به هر سوال از ۰ تا ۴ یک نمره بدهد و سپس براساس مجموع نمرات وی، در مورد وی تصمیم گیری می شود. در زیر این سوالات آمده است:

1. ترس از خجالت زده شدن باعث می شود از انجام یک سری کارها و یا صحبت با مردم اجتناب کنم

٢. من از موقعیت هایی که در آن مرکز توجه هستم، اجتناب می کنم

٣. بدترین ترس های من خجالت زده شدن و یا احمق جلوه کردن است

0= اصلا، 1= یک کمی ۲= تا اندازه ای 3= خیلی زیاد ۴= شدید

اگر نمره فرد ۶ یا بالاتر شود باید برای مورد ارزیابی جامع قرار گیرد. اگر خود شما آموزش کافی را برای ارزیابی جامع این اختلال دریافت نکرده اید باید وی را به متخصص ارجاع دهید.

وقتی مشخص شد که بیمار دچار اختلال اضطراب اجتماعی است، برای اینکه بتوانید یک تصویر اجمالی از ماهیت اضطراب اجتماعی وی به دست آورید، حیطه های زیر را مورد ارزیابی قرار دهید:

1. کدام موقعیت های اجتماعی بیمار را دچار اضطراب می کند و یا از آن اجتناب می کند؟

٢. بیمار می ترسد در این موقعیت ها چه اتفاقی بیفتد؟

٣. در موقعیت های اجتماعی چه علائم اضطرابی را تجربه می کند؟

۴. چه دیدگاه یا تصویری در مورد خود دارد؟

۵. در موقعیت های اجتماعی به چه چیز بیش از همه توجه دارد؟

۶. بعد از موقعیت اجتماعی چه افکاری دارد؟ و چطور موقعیت را تحلیل می کند؟

۷. آیا مواد و الکل مصرف می کند؟

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
modiriat-file نادر عضیمی

فایل پاورپوینت درباره سه مطلب در مورد تولید ملی

فایل پاورپوینت درباره سه مطلب در مورد تولید ملی

سه مطلب در مورد تولید ملی آیا این جایزه ها محصول ایران هستند؟ من همچین فکری نمیکنم!!! شما بگویید آیا این وسایل ایرانیست؟ مزدا 3 ، بنز و تلویزیون LG و تلویزیون های دیگر لپ تاپ و وسایلی مثل MP3

دانلود فایل پاورپوینت درباره سه مطلب در مورد تولید ملی

فایل پاورپوینت درباره سه مطلب در مورد تولید ملی
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 666 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

برای مثال بانک ها می توانند حداقل

گوشی هایی مثل جی ال ایکسرا برای جایزه بگذارند.

ماشین های ایرانی را برای جایزه بگذارند.

وسایل و فرش ایرانی را برای جایزه بگذارند.

ووووووووو..............................

 

دانلود فایل پاورپوینت درباره سه مطلب در مورد تولید ملی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
modiriat-file نادر عضیمی

مطلبی مفید برای آنالیز و تحلیل سازه ها در مکانیک ساختمان

مطلبی مفید برای آنالیز و تحلیل سازه ها در مکانیک ساختمان

مطلبی مفید برای آنالیز و تحلیل سازه ها در مکانیک ساختمان فایلی کارامد برای دانشجویان عزیز

دانلود مطلبی مفید برای آنالیز و تحلیل سازه ها در مکانیک ساختمان

آنالیز
آنالیزه سازه
سازه
مکانیک
مکانیک ساختمان
دسته بندی عمران و معماری
فرمت فایل rar
حجم فایل 917 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

مطلبی مفید برای آنالیز و تحلیل سازه ها در مکانیک ساختمان
فایلی کارامد برای دانشجویان عزیز

آموزش تحلیل قابها به روش پرتال و یکدهم دهانه

دانلود مطلبی مفید برای آنالیز و تحلیل سازه ها در مکانیک ساختمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
modiriat-file نادر عضیمی

کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی درباره پیشرفت درک مطلب شنیداری

کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی درباره پیشرفت درک مطلب شنیداری

پایان نا مه کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی درباره پیشرفت درک مطلب شنیداری با عنوان استفاده از موّاد آموزشی اصیل برای پیشرفت درک مطلب شنیداری در کلاس های انگلیسی به عنوان زبان خارجی

دانلود کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی درباره پیشرفت درک مطلب شنیداری

پایان نا مه کارشناسی ارشد
رشته آموزش زبان انگلیسی 
پیشرفت درک مطلب شنیداری
پروژه 
تحقیق 
مقاله
جزوه
پژوهش
دانلود پروژه 
دانلود تحقیق 
دانلود مقاله
دانلود جزوه
دانلود پژوهش
دسته بندی زبان های خارجی
فرمت فایل doc
حجم فایل 163 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 170

 کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی درباره پیشرفت درک مطلب شنیداری

 

Table of Contents

 

 

Acknowledgement                                                                                      X                        

 

Abstract                                                                                                      XI                       

 

List of Tables                                                                                              XII  

 

 

Chapter 1: Introduction                                         1

 

 

1.1                 Overview                                                                                       1

1.2                 Statement of the Problem and Purpose of the Study                5

1.3                 Significance and Justification of the Study                               6

1.4                 Research Questions                                                                      7

1.5                 Research Hypotheses                                                                   8

1.6                 What Is Known About Listening                                                8

1.7                 What Is Known About Authentic Materials                              10

1.8                 Definition of Important Terms                                                    12

1.9                 Delimitations                                                                                13

1.10           Limitations                                                                                    14

1.11           Organization of the Master Thesis                                              14

Chapter 2: Review of Literature                            15

 

2.1           Introduction                                                                                    15

2.2           Listening Comprehension                                                              15

2.2.1     Definition of Listening                                                     15

2.2.2     Importance of Listening                                                   17   

                      2.2.2.1     Listening and Academic Success                     18

                      2.2.2.2     Discovery Listening                                          18

         2.2.3     Listening as an Academic Process                                    20

                      2.2.3.1     Knowledge Required for Listening                  20

                                      Process

2.2.4      Listening Comprehension versus Reading                    21

Comprehension

2.2.5      Listening Comprehension                                               23

2.2.5.1     Authentic and Listening                                 23

                Comprehension

2.2.5.2             Different Kinds of Comprehension              24

2.2.5.3             Comprehension Preceding Production         25

          2.2.6     Tasks for Listening Comprehension                               25

                       2.2.6.1     Performing to Indicate Understanding           27   

                       2.2.6.2     Teaching rather than Testing                           28

          2.2.7     Inner Speech and Language Learning                             29

                       2.2.7.1     Listening and Speaking                                    29

           2.2.8     Maturation and Language Learning                               30

                        2.2.8.1     Vygotsky’s Zone of Proximal                        31

                                         Development

2.2.9              The Role of Background Knowledge in                       32

Learning Language

2.2.9.1     Schema Theory                                              32

2.2.9.2     Background Knowledge/Prior                      33

                 Knowledge

           2.2.10    Cultural Background                                                      35

2.3      Listening and English-as-a-Foreign-Language Learning           36

           2.3.1      The Emergency of Communicative Language             36

                         Teaching

2.3.2                Communicative Approach: Some Principles              38

and Features

2.4      The Use of Aural Authentic Materials                                        40

           2.4.1      Definitions of Authentic Materials                               40

           2.4.2      Authentic Materials and Language Performance         41

           2.4.3      Nature of Authentic Texts                                             43

                         2.4.3.1     Characteristics of Authentic Speech             43

                         2.4.3.2     Authentic Speech and Cultural Aspect         44

 

 

 

   Chapter 3: Methodology                                      46

 

 

3.1             Introduction                                                                                   46

3.2             Summary of the Study                                                                  46

3.2.1     Participants                                                                       48

3.2.2     Classroom Observation                                                   49   

3.3     Demographic Data of the Students                                               50

3.4     Classroom Environment                                                               52

          3.4.1     Setting                                                                                52

3.5     Classroom Practices                                                                       52

          3.5.1     Listening Materials Implemented in Class                     52

          3.5.2     Class Procedure                                                                53

3.6     Teacher’s Pedagogy                                                                       54

3.7     Interviews                                                                                       55

          3.7.1     Interviews with Students                                                 56

                       3.7.1.1     First Interview                                                  56

                       3.7.1.2     Second Interview                                              56

3.8     Self-Evaluation Questionnaire                                                     57

3.9     Language Learning Strategy Questionnaire                                 58   

3.10   Data Collection                                                                              59

3.11   Analysis of Data                                                                            60

3.12   Validity and Reliability                                                                63

Chapter 4: Results                                                   64

 

4.1             Introduction                                                                                   64

4.2             Summary of the Study                                                                  64

4.3             Results of the Study                                                                      65

4.3.1     Results for Fundamental Research Question:                66

             Influences of Aural Authentic Materials

             4.3.1.1     Results from the Interviews with Students    67

             4.3.1.2     Results from the Class Observation               69

             4.3.1.3     Results from the Self-Evaluation                   71

                             Questionnaire

4.3.2     Summary of Findings Related to the Influences           72

             of Aural Authentic Materials

4.3.3     Results for Secondary Research Question#1:               73

             Learning Strategy Use

             4.3.3.1     Results from the Interview with                     73

                             students

4.3.3.2              Results from the Class Observation              75

4.3.3.3              Results from the Learning Strategy               76

Questionnaire

          4.3.4     Summary of Findings Related to the Learning              77

                       Strategy Use

 

4.3.5     Results for Secondary Research Question#2:                  79

             Attitudes towards Language Learning

 4.3.5.1     Results from the Interviews with                      79

                                    Students

4.3.6        Summary of Findings Related to the Students’               80

            Attitudes towards Language Learning

4.4   Overall Findings of the Study                                                        80

        4.4.1    Students with no Progress in Listening Ability                81

        4.4.2    Students with Progress in Listening Ability                 

 

 

 

Chapter 5: Conclusion                                           84

 

5.1           Introduction                                                                                    84

5.2           Summary of the study                                                                    84

5.3           Discussion of Results                                                                     86

5.3.1     Authenticity of the Listening Materials                         86

5.3.2     Influences of Aural Authentic Materials on                  89

             Listening Comprehension

5.3.3     Use of Learning Strategies                                               92

5.3.4     Attitudes towards Language Learning                            94

5.4     Conclusions                                                                                    96

5.5     Recommendations                                                                         102

          5.5.1     Recommendations for Further Research                        102

          5.5.2     Implications for Teaching                                                103

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bibliography                                                                          105

 

Appendices                                                                             123

 

Appendix A                                                                                              124

 

Appendix B                                                                                              125

 

Appendix C                                                                                              129

 

Appendix D                                                                                              131

 

Appendix E                                                                                               137

 

Appendix F                                                                                               145

 

Appendix G                                                                                              147

 

Appendix H                                                                                              148

 

Appendix I                                                                                                149

 

Appendix J                                                                                                150

Appendix K                                                                                              151

 

Appendix L                                                                                               157

 

 

 

چکیده

 

هدف اصلی تحقیق حاضر بررّسی تأثیر موّاد آموزشی اصیل بر توانایی شنیداری سی نفر از دانشجویان دوره کارشناسی روانشناسی در کلاس مطالعه انگلیسی به عنوان زبان خارجی بوده است. هدف دوّم به مشّخص کردن استراتژی های یادگیری که این دانشجویان استفاده کرده اند و تعیین تأثیر موّاد آموزشی اصیل بر نگرش آنان نسبت به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص یافته است.

 تجزیه و تحلیل کمّی و کیفی در تحقیق حاضر ارائه شده است. این تحقیق به استفاده از موّاد آموزشی اصیل و موقعّیتهای زندگی حقیقی به عنوان بخشی از روش ارتباطی معطوف شده است. منابع طرّاحی و تحقق آموزش استراتژی موثر شنیداری و رونوشت نوار ویدیویی یک جلسه یک ساعته ثبت و ضبط و مطالعه آماری شد. نتایج آزمون نهایی درک مطلب شنیداری با آزمون اوّلیه با استفاده از آزمون t-test   دو جانبه (2-tailed)  مورد بررّسی و مطالعه آماری قرار گرفت. میانگین استفاده استراتژی با استفاده از آزمون ANOVA  یک جانبه (one-way)  بررّسی و مطالعه آماری شد. نتایج بررّسی داده های کیفی تأیید کننده و هماهنگ با نتایج کمّی بود. تجزیه و تحلیل مصاحبه ها و پرسش نامه ها نشان داد که استفاده از موّاد اموزشی اصیل در کلاس انگلیسی به عنوان زبان خارجی به افزایش میزان آرامش و اعتماد به نفس آنان در شنیدن زبان خارجی کمک کرده است. نتایج پیشرفت معنی داری (P < .05)  در توانایی شنیداری و تأثیر مثبت بر انگیزش دانشجویان انگلیسی به عنوان زبان خارجی برای یارگیری زبان را نشان داد. توصیه هایی برای کمک به غلبه بر دلسردی ناشی از سرعت صحبت گوینده موّاد آموزشی اصیل ارائه شده است. کاربردهای آموزشی این نتایج به همراه تأثیر آنها بر پربارتر شدن درک مطلب شنیداری دانشجویان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بررّسی و ارائه گردیده است.

 

Acknowledgements

 

 

It is the highest time I seized the opportunity to offer my most genuine and profound words of gratitude to many people to whom I owe the accomplishment of this research. Among many people who have bestowed, most kindly, their invaluable help upon me I should specifically thank my honorable thesis advisor, Dr.Karkia, who patiently went through every line of this thesis and provided me with many insightful comments and invaluable suggestions. I would also like to extend my sincere appreciation and gratitude to Dr. Ghahremani Ghajar, my thesis reader, for her most professional guidelines, meticulous reading of this manuscript, making insightful suggestions and corrections; for her expertise and time. I am also very much grateful to Dr. Rahimi for her critical evaluation, and judgment of this thesis.

Also my thanks and best wishes go to all students who participated in the present study, without whose cooperation this research would not have been conducted.

Last, by no means least, a truly cordial sense of thankfulness to my parents General Ali Ghaderpanahi and Firooze Nobariyan for their support and everlasting encouragement throughout my educational years.

 

ABSTRACT

   

          The fundamental purpose of this study was to examine the influences of aural authentic materials on listening ability of thirty female undergraduate psychology majors studying English as a foreign language. The secondary purposes of the study were to identify the learning strategies used by EFL students experiencing authentic listening texts and to determine the influences of authentic materials on EFL students’ attitudes towards learning English.

A quantitative and qualitative analysis was offered in this study. It basically focused on using authentic materials and real-life situations as part of the communicative approach. Sources for designing and implementing effective listening strategy instruction and the transcript of one-hour videotaped session were recorded and analyzed. The results of the listening comprehension posttest were compared to that of the pretest using a 2-tailed t-test (p < .05). A one-way ANOVA on the mean strategy use was applied      (p < .05).The results of the qualitative data analysis were in line with and confirmed that of quantitative. Analysis of the interviews and the questionnaires revealed that the use of authentic materials in the EFL classroom helped increase students’ comfort level and their self-confidence to listen to the foreign language. Results showed a statistically significant improvement in listening ability, as well as the positive effect on EFL students’ motivation to learn the language. Recommendations were offered to ease students’ frustration that resulted from the speed of authentic speech. Pedagogical implications of the results were discussed along with the impact on EFL students’ listening comprehension development.  

List of Tables

 

Table 1: Source of Data                                                                           48

 

Table 2: Demographic data of Strategy                                                  51

 

Table 3: Analysis of Data                                                                        62

 

Table 4: Interview Results                                                                       68

 

Table 5: Results from Class Observation                                               70

 

Table 6: Students’ Responses on Self-Evaluation Questionnaire       71

 

Table 7: Interviews with Students on Learning Strategy Use              74

 

Table 18: Class Observation on Learning Strategy Use                       75

 

Table 9: Responses to Questionnaire on Learning Strategy Use         78

دانلود کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی درباره پیشرفت درک مطلب شنیداری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
modiriat-file نادر عضیمی

17 مقاله و مطلب در مورد طلاق و ازدواج در یک فایل zip

17 مقاله و مطلب در مورد طلاق و ازدواج در یک فایل zip

17 مقاله و مطلب در مورد طلاق و ازدواج در یک فایل zip شامل عوامل رشد طلاق در اسلام و غرب حضانت مقایسه ماهیت طلاق در ایران و غرب قوانین خانواده

دانلود 17 مقاله و مطلب در مورد طلاق و ازدواج در یک فایل zip

17 مقاله و مطلب در مورد طلاق و ازدواج در یک فایل zip شامل عوامل رشد طلاق در اسلام و غرب 
حضانت مقایسه ماهیت طلاق در ایران و غرب قوانین خانواده
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 271 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100

هفده مقاله در رابطه با طلاق و اردواج

دانلود 17 مقاله و مطلب در مورد طلاق و ازدواج در یک فایل zip

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
modiriat-file نادر عضیمی

سوالات گرامر و درک مطلب زبان با پاسخنامه

سوالات گرامر و درک مطلب زبان با پاسخنامه

این فایل بصورت فشرده حاوی 18 فایل PDF می باشدکه 9 فایل مربوط به سوالات درک مطلب با پاسخنامه و 9 فایل مربوط به سوالات گرامر با پاسخنامه می باشدمحتوای فایل در مجموع 810 سوال با پاسخنامه،ویژه داوطلبان آزمون ارشد و دکتری

دانلود سوالات گرامر و درک مطلب زبان با پاسخنامه

سوالات درک مطلب 
سوالات گرامر 
زبان عمومی
TOEFL
MSRT
EPT
TOLIMO
دسته بندی زبان های خارجی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 566 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 156

9 فایل بخش درک مطلب؛ هر فایل مربوط به بخش درک مطلب حداکثر 13 صفحه می باشد،که هر فایل حاوی 5 Reading و از هر متن تعدادی سوال طراحی شده است.هر فایل 50 سوال با پاسخنامه می باشد.در مجموع سوالات درک مطلب 450 سوال با پاسخنامه می باشد.که سطح سوالات بصورت آسان،متوسط و سخت طبقه بندی شده است.

9 فایل بخش گرامر؛هر فایل مربوط به بخش گرامر 6 صفحه می باشد که حاوی دو بخش سوالات می باشد:

بخش اول : Structure

بخش دوم : Written Expression

که هر فایل 40 سوال با پاسخنامه می باشد.

در مجموع سوالات گرامر 360 سوال با پاسخنامه می باشد.که سطح سوالات بصورت آسان،متوسط،سخت طبقه بندی شده است.

در مجموع 810 سوال درک مطلب و گرامر

ویژه داوطلبان آزمون های زبان انگلیسی

TOEFL,MSRT,TOLIMO,EPT,IELTS

دانلود سوالات گرامر و درک مطلب زبان با پاسخنامه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
modiriat-file نادر عضیمی
تبادل لینک رایگان - تبادل لینک رایگان