طراحی پل بتنی بوسیله نرم افزار sap2000 بهمراه فایل مدلسازی در این قسمت جزوه آموزشی که سومین قسمت ازسری جزوه های آموزشی بنده در ارتباط با طراحی ومدلسازی پل میباشد سعی شده ابتدا مقدماتی درخصوص اجزای سازه ای پل صبحت شود ودر ادامه به مدلسازی وتحلیل پل با عرشه دال درجا ریز توسط نرم افزار به صورت مرحله به مرحله بهمراه تصویر که شامل نحوه مدل سازی عرشه و اصلاح هندسی عرشه ، تعریف خطوط عبور ،نحوه معرفی بارکامیون |
دسته بندی | عمران |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 5800 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 53 |
در این قسمت جزوه آموزشی که سومین قسمت ازسری جزوه های آموزشی بنده در ارتباط با طراحی ومدلسازی پل میباشد سعی شده ابتدا مقدماتی درخصوص اجزای سازه ای پل صبحت شود ودر ادامه به مدلسازی وتحلیل پل با عرشه دال درجا ریز توسط نرم افزار به صورت مرحله به مرحله بهمراه تصویر که شامل نحوه مدل سازی عرشه و اصلاح هندسی عرشه ، تعریف خطوط عبور ،نحوه معرفی بارکامیون استاندارد،ضریب ضربه MOVING LOAD ،تعیین ضخامت دال عرشه، معرفی بار Impact factor و نحوه اعمال آن دربارگذاری پرداخته می شود.
اعتیاد به مواد مخدر، روانشناسی معتاد و دارو درمانی اعتیاد کلیه معتادان انسان هایی ظریف و زود رنج هستند و در بین معتادان فردی که اراده قوی داشته باشد تاکنون مشاهده نشده است |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 486 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 216 |
معتادان به مواد مخدر خود را فهیم تر از دیگران می دانند به ویژه در حالت خماری خود را صاحب حق دانسته و از همه طلبکار و متوقع هستند و در رابطه با انجام نشدن کارها و خواسته هایشان و خطاهای زندگی شان همه را مقصر می دانند جز خودشان، چرا که بارزترین خصیصه روانی آن ها، خود شیفتگی است. آن ها رفیق بد و همسر ناسازگار یا رفتار نادرست والدین را به عنوان عوامل گرایش خود به اعتیاد در اولویت قرار می دهند.کلیه معتادان انسان هایی ظریف و زود رنج هستند و در بین معتادان فردی که اراده قوی داشته باشد تاکنون مشاهده نشده است. لذا کسانی که پایداری و ثبات روانی ضعیف دارند یا به قول خودشان لطیف می باشند بیشتر گرایش به مواد مخدر پیدا می کنند و این ها بیشتر مصرف مواد را تفننی آغاز کرده اند که اندک اندک به صورت نیازشان در می آید
پرگویی و احیاناً دروغ گویی به خصوص در حالت نشئگی از خصایص دیگر شخصیتی آن ها است. بیشتر آن ها به نگرش های فلسفی روی می آورند و بر پوچی دنیا اشاره می کنند و این نگرش را که در اثر اعتیاد حاصل شده، جهان بینی و ژرف بینی خود نسبت می دهند و این دیدگاه ممکن است به افسردگی عمیق، خودکشی و کناره گیری از کار و فعالیت اجتماعی منجر شود.
با پیشرفت مصرف تغییرات رفتاری و شخصیتی زیادی در فرد به وجود می آید از مهم ترین تغییر آن ها این است که معتاد را به موجودی زبون و ذلیل بدل می سازد و ضعف و ناتوانی و ترس زیادی بر او تحمیل می کند.
افراد معتاد به هیچ چیز و هیچ کس وفادار نیستند و تنها سعی آن ها در به دست آوردن مواد مخدر مورد نیازشان است.
بیشتر آن ها لذت طلب و خشن هستند و حتی بعد از مصرف مواد از هر کار و هر چیزی لذت می برند. ولی با این حال زود رنج و خشن هستند و بسیار متوقع.
از لحاظ عاطفی در برابر هیچ کس و هیچ چیز احساس مسئولیت نمی کنند و مردم و اطرافیان را مسئوول رفتار خود می دانند.
بنابراین برای جلوگیری از اعتیاد مجدد باید به نکاتی توجه داشته باشیم. این مرحله تنها با استفاده از داروی بی زاری موسوم به نالتروکسون که بین معتادان به این عنوان معروف گشته میسر نیست.
نالتروکسون که به صورت کپسول های ۲۵ میلی گرمی و ۵۰ میلی گرمی در داروخانه ها موجود است. در واقع یک آنتاگونیست (ضد مورفین) است و با مصرف روزانه این دارو گیرنده های مورفین در بدن فرد اشغال می شود و حتی در صورت حضور فرد در محیطی که تریاک کشیده می شود فرد دچار حالت تهوع گشته و این وضعیت اندک اندک باعث بی زاری وی از این ماده می شود و در نتیجه از حضور در جمع معتادین و مصرف مجدد ماده مخدر دور می ماند. نکته قابل توجه آن است که اگر فرد از روی ناآگاهی مثلاً تریاک مصرف کند در عرض مدت کوتاهی دچار شوک گشته و مرگ او قطعی است. لذا تجویز این دارو باید زمانی آغاز شود که حتی یک میلی گرم مورفین یا ماده مخدر در خون شخص نباشد و آزمایش خون او از نظر مواد مورفینی کاملاً مفید باشد چرا که در غیر این صورت تشنج و عوارض مرگباری به دنبال خواهد داشت اگر خودسرانه به مصرف دارو اقدام شود.
پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مؤلفان) دانلود پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران (گروه مولفان)، در قالب ppt و در 408 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فصل اول طرح مسائل اجتماعی در ایران، فصل دوم تحول جمعیتی و پیامدهای مسئله آفرین آن، فصل سوم ریشه یابی علل غیراقتصادی نابسامانی اقتصادی ( در استانه برنامه سوم)، |
دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 1072 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 408 |
دانلود پاورپوینت کتاب بررسی مسائل اجتماعی ایران ( گروه مؤلفان)، در قالب ppt و در 408 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول: طرح مسائل اجتماعی در ایران
منظور از مسائل اجتماعی چیست؟
مسائل اجتماعی دارای چه ویژگیهایی هستند؟
بعد کیفی و ربط ارزشی داشتن مسائل اجتماعی
تنوع و تکثر مسائل اجتماعی
وجود محقق و محققان آشنا با بینشها و روشهای جامعهشناختی
قانونمند بودن مسائل اجتماعی
کثیرالابعاد بودن و بین رشتهای بودن مسائل اجتماعی
قابل کنترل بودن مسائل اجتماعی
شرایط و استلزامات تشخیص مسائل اجتماعی کدامند؟
وجود محقق و محققان آشنا با بینشها و روشهای جامعهشناختی
دیدگاههای کلان واقعیتگرا و ساختگرا
دیدگاههای خُرد رفتارگرا
دیدگاه کنش متقابل نمادی
دیدگاههای جامعهشناسی پدیداری و روششناسی مردمی
فضای فکری و اجتماعی لازم برای طرح مسائل اجتماعی
اهداف مورد توجه در طرح مسائل اجتماعی
تیپولوژی و توصیف مسائل اجتماعی
طبقهبندی مسائل اجتماعی برحسب حوزههای نرمافزاری یا سختافزاری
تحلیل و ریشهیابی مسائل اجتماعی
ارائهی راه حلهای مناسب برای اصلاح، رفع و پیشگیری از مسائل اجتماعی
ضرورت و اهمیت طرح مسائل اجتماعی
فصل دوم: تحول جمعیتی و پیامدهای مسئله آفرین آن
تعداد جمعیت
جمعیت و اشتغال
تحولات جمعیت و خانواده
فصل سوم: ریشه یابی علل غیراقتصادی نابسامانی اقتصادی ( در استانه برنامه سوم)
تصویری از اقتصاد نابسامان
بخش خصوصی در برنامهی سوم
فصل چهارم: چالش های اشتغال و بازار کار کشور
وضع موجود اشتغال و بیکاری: آخرین تصویر
جنبههای آسیبزای مستتر در پدیدهی بیکاری جمعیت کشور
علل و عوامل ریشهای بحران بیکاری
فصل پنجم: آموزش عالی و بیکاری تحصیل کرده ها
دلایل تقاضا برای آموزش عالی
مدرکگرایی به جای کارایی
فصل ششم: ابعاد و کارکردهای سرمایه اجتماعی و پیامدهای حاصل از فرسایش آن
تعریف سرمایهی اجتماعی و اجزای آن
تاریخچهی مفهوم سرمایهی اجتماعی و تعریف آن
نظرات بوردیو در زمینه سرمایهی اجتماعی
نظرات کُلمن در زمینه سرمایهی اجتماعی
نظرات پوتنام در زمینه سرمایهی اجتماعی
اجزای سرمایهی اجتماعی
اعتماد
دیدگاه فوکویاما در زمینه اعتماد
پیوندها
اعتماد و پیوندهای بین گروهی
روند سرمایهی اجتماعی در ایران
فصل هفتم: تعارض سنت و مدرنیته در عرصه توسعه اجتماعی ایران
رویکردهای کلاسیک نسبت به سنت و مدرنیته
گسست یا تعارض: گذار مدرنیته از درون سنت
جهانی شدن
الگوهای محلی
مشکل تحمیل الگوی جهانی بر الگوهای محلی
فصل هشتم: ضرورت اصلاح ساختار اداری
نارساییهای نظام اداری
فساد اداری
فساد اداری در بوروکراسی نوین ایران
فصل نهم: بررسی ماهیت و ابعاد شکل گیری مسئله جوانان
مروری بر مهمترین ویژگیهای اقتصادی ـ اجتماعی جوانان
مباحث محوری در تبیین مسائل جوانان
نداشتن هویت ثابت
نداشتن هویت واحد
ابعاد جهانی تغییرات جوانان
ابعاد جهانی تغییرات جوانان
رویکردی روانشناسی
عمومی بودن تغییرات
بیرونی بودن علل و منشأ تغییرات
نگاه ارزشمدارانه به تغییرات
فصل دهم: تحلیل جامعه شناختی مسکن شهری در ایران، اسکان غیر رسمی
چارچوبهای نظری مرتبط با مسکن شهری
فصل یازدهم: مسائل جامعه شناختی اجتماعات روستایی در ایران
نبود مدیریت اجتماعی و تولیدی در روستاها
بالا بودن میزان مهاجرتهای روستایی
ریشهیابی مسائل اجتماعی روستاهای کشور
علل اصلی مانع از جهتگیری جامعهشناسی رسمی روستایی
فصل دوازدهم: خشونت خانوادگی ، خشونت اجتماعی
طبقهبندی گالتونگ ازخشونت
دیدگاه نظریهپردازان فمینیستی
خشونت خانوادگی در ایران
فصل سیزدهم: عوامل زمینه ساز تن دادن زنان به روسپیگری
مقدمه و تاریخچه
فصل چهاردهم: علل ساختاری اعتیاد در ایران
دیدگاه جکیانگ
تغییرات ساختاری، به عنوان راه حل
فصل پانزدهم: فرار مغزها، بحثی نظری درباره مهاجرت نیروی انسانی پرورده
پیشینة تحقیق
رابطة نظام آموزشی و فرار مغزها
تعریف «فرار مغزها»
عوامل برانگیزاننده و شکلدهندهی فرار مغزها
ابعاد شکل دهنده «فرار مغزها»
بُعد سیاسی فرار مغزها
بُعد اقتصادی فرار مغزها
بُعد اجتماعی فرار مغزها
بُعد فردی و روانشناختی فرار مغزها
نتیجهگیری
فصل شانزدهم: قدرت، سایت های اقتصادی و فساد
تعریف فساد: رابطة قدرت و ثروت
ساختار نظامهای سیاسی و فساد
جهانی شدن و فساد
نفت، ساختار سیاسی، فساد
تأثیر فساد بر رشد و توسعهی اقتصادی و شاخصهای اجتماعی
فساد مانعی پیشروی اصلاحات
راههای مقابله با فساد
توضیحات:
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)
پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 54 |
حجم | 83 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | پکیج های درمانی روانشناسی |
توضیحات کامل
پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش
توضیحات ابتدائی
آماده شده در 6 جلسه درمانی
بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه
54 صفحه ورد (53 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)
قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5
دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA
توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.
فهرست مطالب
جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی
جلسه دوم - آرام سازی
جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)
جلسه چهارم - بازسازی شناختی (۲)
جلسه پنجم- مواجهه
جلسه ششم - مواجهه و بازسازی شناختی
پیوست
کار برگ تشخیص موقعیت های اضطراب زا و اجزاء اضطراب
کار برگ پایش افکار اتوماتیک
کاربرگ مقابله با افکار خود آیند
کاربرگ بازسازی شناختی
کاربرگ فهرست موقعیت های شایع اضطراب اجتماعی
کار برگ افکار اتوماتیک در مورد درمان
برگه اطلاعات تحریف های شناختی
کاربرگ درجه بندی موقعیت ها
کاربرگ پایش افکار اتوماتیک
منابع
نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد
جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی
اهداف:
1. ایجاد ارتباط
۲. ارزیابی اضطراب اجتماعی
٣. آموزش روانی
وسایل مورد نیاز:
۱. پرسشنامه مختصر اضطراب اجتماعی
۲. راهنمای مداخله مختصر در اضطراب اجتماعی
مروری بر جلسه
هدف از این جلسه، برقراری ارتباط درمانی با مراجع است تا اضطراب کمتری را در جلسه تجربه کند و بتواند با درمانگر مشارکت و همکاری داشته باشد. در وهله دوم، ارزیابی مختصری از اضطراب اجتماعی بیمار به عمل می آید تا براساس آن مداخلات درمانی با وضعیت وی تناسب بیشتری داشته باشد. و در نهایت، اطلاعات پایه ای در مورد این اختلال و علل و درمان آن در اختیار بیمار قرار داده می شود.
1. معرفی موضوع جلسه و ایجاد ارتباط
اهداف جلسه را برای بیمار توضیح داده و برای اینکه بتواند احساس راحتی بیشتری در جلسات داشته باشد یک ارتباط توام با اعتماد با وی برقراری کنید. سعی کنید جلسات را بگونه ای برنامه ریزی کنید که دسترسی بیمار به خدمات درمانی راحت بوده و از تشدید اختلال جلوگیری شود. برای این منظور در ابتدای کار جلسات را زمانی بگذارید که مرکز خیلی شلوغ نیست و یا بیمار کمتر مجبور باشد تا منتظر بماند و یا از خود بیمار سوال کنید که ترجیح می دهد زمان جلسات چه موقع باشد، اطلاعات دقیقی در مورد ساعت، زمان و کجا می تواند منتظر بماند - ترجیحا در یک مکان خلوت - ارائه دهید، قبل از شروع جلسات درمان در مورد فرایند درمان توضیح کلی ارائه دهید و در مورد نگرانی های وی سوال کنید و در نهایت، بخاطر داشته باشد تغییر درمانگر برای این افراد ممکن است استرس آور باشد. بنابراین تا جای ممکن از چنین اتفاقی پیشگیری کنید.
۲. ارزیابی
این اختلال معمولا در نظام مراقبت اولیه کمتر تشخیص داده می شود و در صورتی که با افسردگی همراه باشد، معمولا این اختلال افسردگی است که به آن توجه می شود و مورد درمان قرار می گیرد و لذا اضطراب اجتماعی تشخیص داده نشده باقی می ماند. بنابراین، کارشناسان مراقبت اولیه باید نسبت به شناسایی و تشخیص دقیق این اختلال حساس باشند.
برای ارزیابی این اختلال ابزارهای متعددی وجود دارد که یکی از کوتاهترین آن ها پرسشنامه کوتاه سه سوالی فوبی اجتماعی است. در این پرسشنامه از فرد می خواهند تا به هر سوال از ۰ تا ۴ یک نمره بدهد و سپس براساس مجموع نمرات وی، در مورد وی تصمیم گیری می شود. در زیر این سوالات آمده است:
1. ترس از خجالت زده شدن باعث می شود از انجام یک سری کارها و یا صحبت با مردم اجتناب کنم
٢. من از موقعیت هایی که در آن مرکز توجه هستم، اجتناب می کنم
٣. بدترین ترس های من خجالت زده شدن و یا احمق جلوه کردن است
0= اصلا، 1= یک کمی ۲= تا اندازه ای 3= خیلی زیاد ۴= شدید
اگر نمره فرد ۶ یا بالاتر شود باید برای مورد ارزیابی جامع قرار گیرد. اگر خود شما آموزش کافی را برای ارزیابی جامع این اختلال دریافت نکرده اید باید وی را به متخصص ارجاع دهید.
وقتی مشخص شد که بیمار دچار اختلال اضطراب اجتماعی است، برای اینکه بتوانید یک تصویر اجمالی از ماهیت اضطراب اجتماعی وی به دست آورید، حیطه های زیر را مورد ارزیابی قرار دهید:
1. کدام موقعیت های اجتماعی بیمار را دچار اضطراب می کند و یا از آن اجتناب می کند؟
٢. بیمار می ترسد در این موقعیت ها چه اتفاقی بیفتد؟
٣. در موقعیت های اجتماعی چه علائم اضطرابی را تجربه می کند؟
۴. چه دیدگاه یا تصویری در مورد خود دارد؟
۵. در موقعیت های اجتماعی به چه چیز بیش از همه توجه دارد؟
۶. بعد از موقعیت اجتماعی چه افکاری دارد؟ و چطور موقعیت را تحلیل می کند؟
۷. آیا مواد و الکل مصرف می کند؟
چرا اعتماد به ما ؟
وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود
فایل پاورپوینت درباره سه مطلب در مورد تولید ملی سه مطلب در مورد تولید ملی آیا این جایزه ها محصول ایران هستند؟ من همچین فکری نمیکنم!!! شما بگویید آیا این وسایل ایرانیست؟ مزدا 3 ، بنز و تلویزیون LG و تلویزیون های دیگر لپ تاپ و وسایلی مثل MP3 |
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 666 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 17 |
برای مثال بانک ها می توانند حداقل
گوشی هایی مثل جی ال ایکسرا برای جایزه بگذارند.
ماشین های ایرانی را برای جایزه بگذارند.
وسایل و فرش ایرانی را برای جایزه بگذارند.
ووووووووو..............................
مطلبی مفید برای آنالیز و تحلیل سازه ها در مکانیک ساختمان مطلبی مفید برای آنالیز و تحلیل سازه ها در مکانیک ساختمان فایلی کارامد برای دانشجویان عزیز |
دسته بندی | عمران و معماری |
فرمت فایل | rar |
حجم فایل | 917 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 15 |
مطلبی مفید برای آنالیز و تحلیل سازه ها در مکانیک ساختمان
فایلی کارامد برای دانشجویان عزیز
آموزش تحلیل قابها به روش پرتال و یکدهم دهانه
کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی درباره پیشرفت درک مطلب شنیداری پایان نا مه کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی درباره پیشرفت درک مطلب شنیداری با عنوان استفاده از موّاد آموزشی اصیل برای پیشرفت درک مطلب شنیداری در کلاس های انگلیسی به عنوان زبان خارجی |
دسته بندی | زبان های خارجی |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 163 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 170 |
کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان انگلیسی درباره پیشرفت درک مطلب شنیداری
Table of Contents
Acknowledgement X
Abstract XI
List of Tables XII
Chapter 1: Introduction 1
1.1 Overview 1
1.2 Statement of the Problem and Purpose of the Study 5
1.3 Significance and Justification of the Study 6
1.4 Research Questions 7
1.5 Research Hypotheses 8
1.6 What Is Known About Listening 8
1.7 What Is Known About Authentic Materials 10
1.8 Definition of Important Terms 12
1.9 Delimitations 13
1.10 Limitations 14
1.11 Organization of the Master Thesis 14
Chapter 2: Review of Literature 15
2.1 Introduction 15
2.2 Listening Comprehension 15
2.2.1 Definition of Listening 15
2.2.2 Importance of Listening 17
2.2.2.1 Listening and Academic Success 18
2.2.2.2 Discovery Listening 18
2.2.3 Listening as an Academic Process 20
2.2.3.1 Knowledge Required for Listening 20
Process
2.2.4 Listening Comprehension versus Reading 21
Comprehension
2.2.5 Listening Comprehension 23
2.2.5.1 Authentic and Listening 23
Comprehension
2.2.5.2 Different Kinds of Comprehension 24
2.2.5.3 Comprehension Preceding Production 25
2.2.6 Tasks for Listening Comprehension 25
2.2.6.1 Performing to Indicate Understanding 27
2.2.6.2 Teaching rather than Testing 28
2.2.7 Inner Speech and Language Learning 29
2.2.7.1 Listening and Speaking 29
2.2.8 Maturation and Language Learning 30
2.2.8.1 Vygotsky’s Zone of Proximal 31
Development
2.2.9 The Role of Background Knowledge in 32
Learning Language
2.2.9.1 Schema Theory 32
2.2.9.2 Background Knowledge/Prior 33
Knowledge
2.2.10 Cultural Background 35
2.3 Listening and English-as-a-Foreign-Language Learning 36
2.3.1 The Emergency of Communicative Language 36
Teaching
2.3.2 Communicative Approach: Some Principles 38
and Features
2.4 The Use of Aural Authentic Materials 40
2.4.1 Definitions of Authentic Materials 40
2.4.2 Authentic Materials and Language Performance 41
2.4.3 Nature of Authentic Texts 43
2.4.3.1 Characteristics of Authentic Speech 43
2.4.3.2 Authentic Speech and Cultural Aspect 44
Chapter 3: Methodology 46
3.1 Introduction 46
3.2 Summary of the Study 46
3.2.1 Participants 48
3.2.2 Classroom Observation 49
3.3 Demographic Data of the Students 50
3.4 Classroom Environment 52
3.4.1 Setting 52
3.5 Classroom Practices 52
3.5.1 Listening Materials Implemented in Class 52
3.5.2 Class Procedure 53
3.6 Teacher’s Pedagogy 54
3.7 Interviews 55
3.7.1 Interviews with Students 56
3.7.1.1 First Interview 56
3.7.1.2 Second Interview 56
3.8 Self-Evaluation Questionnaire 57
3.9 Language Learning Strategy Questionnaire 58
3.10 Data Collection 59
3.11 Analysis of Data 60
3.12 Validity and Reliability 63
Chapter 4: Results 64
4.1 Introduction 64
4.2 Summary of the Study 64
4.3 Results of the Study 65
4.3.1 Results for Fundamental Research Question: 66
Influences of Aural Authentic Materials
4.3.1.1 Results from the Interviews with Students 67
4.3.1.2 Results from the Class Observation 69
4.3.1.3 Results from the Self-Evaluation 71
Questionnaire
4.3.2 Summary of Findings Related to the Influences 72
of Aural Authentic Materials
4.3.3 Results for Secondary Research Question#1: 73
Learning Strategy Use
4.3.3.1 Results from the Interview with 73
students
4.3.3.2 Results from the Class Observation 75
4.3.3.3 Results from the Learning Strategy 76
Questionnaire
4.3.4 Summary of Findings Related to the Learning 77
Strategy Use
4.3.5 Results for Secondary Research Question#2: 79
Attitudes towards Language Learning
4.3.5.1 Results from the Interviews with 79
Students
4.3.6 Summary of Findings Related to the Students’ 80
Attitudes towards Language Learning
4.4 Overall Findings of the Study 80
4.4.1 Students with no Progress in Listening Ability 81
4.4.2 Students with Progress in Listening Ability
Chapter 5: Conclusion 84
5.1 Introduction 84
5.2 Summary of the study 84
5.3 Discussion of Results 86
5.3.1 Authenticity of the Listening Materials 86
5.3.2 Influences of Aural Authentic Materials on 89
Listening Comprehension
5.3.3 Use of Learning Strategies 92
5.3.4 Attitudes towards Language Learning 94
5.4 Conclusions 96
5.5 Recommendations 102
5.5.1 Recommendations for Further Research 102
5.5.2 Implications for Teaching 103
Bibliography 105
Appendices 123
Appendix A 124
Appendix B 125
Appendix C 129
Appendix D 131
Appendix E 137
Appendix F 145
Appendix G 147
Appendix H 148
Appendix I 149
Appendix J 150
Appendix K 151
Appendix L 157
چکیده
هدف اصلی تحقیق حاضر بررّسی تأثیر موّاد آموزشی اصیل بر توانایی شنیداری سی نفر از دانشجویان دوره کارشناسی روانشناسی در کلاس مطالعه انگلیسی به عنوان زبان خارجی بوده است. هدف دوّم به مشّخص کردن استراتژی های یادگیری که این دانشجویان استفاده کرده اند و تعیین تأثیر موّاد آموزشی اصیل بر نگرش آنان نسبت به یادگیری زبان انگلیسی اختصاص یافته است.
تجزیه و تحلیل کمّی و کیفی در تحقیق حاضر ارائه شده است. این تحقیق به استفاده از موّاد آموزشی اصیل و موقعّیتهای زندگی حقیقی به عنوان بخشی از روش ارتباطی معطوف شده است. منابع طرّاحی و تحقق آموزش استراتژی موثر شنیداری و رونوشت نوار ویدیویی یک جلسه یک ساعته ثبت و ضبط و مطالعه آماری شد. نتایج آزمون نهایی درک مطلب شنیداری با آزمون اوّلیه با استفاده از آزمون t-test دو جانبه (2-tailed) مورد بررّسی و مطالعه آماری قرار گرفت. میانگین استفاده استراتژی با استفاده از آزمون ANOVA یک جانبه (one-way) بررّسی و مطالعه آماری شد. نتایج بررّسی داده های کیفی تأیید کننده و هماهنگ با نتایج کمّی بود. تجزیه و تحلیل مصاحبه ها و پرسش نامه ها نشان داد که استفاده از موّاد اموزشی اصیل در کلاس انگلیسی به عنوان زبان خارجی به افزایش میزان آرامش و اعتماد به نفس آنان در شنیدن زبان خارجی کمک کرده است. نتایج پیشرفت معنی داری (P < .05) در توانایی شنیداری و تأثیر مثبت بر انگیزش دانشجویان انگلیسی به عنوان زبان خارجی برای یارگیری زبان را نشان داد. توصیه هایی برای کمک به غلبه بر دلسردی ناشی از سرعت صحبت گوینده موّاد آموزشی اصیل ارائه شده است. کاربردهای آموزشی این نتایج به همراه تأثیر آنها بر پربارتر شدن درک مطلب شنیداری دانشجویان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بررّسی و ارائه گردیده است.
Acknowledgements
It is the highest time I seized the opportunity to offer my most genuine and profound words of gratitude to many people to whom I owe the accomplishment of this research. Among many people who have bestowed, most kindly, their invaluable help upon me I should specifically thank my honorable thesis advisor, Dr.Karkia, who patiently went through every line of this thesis and provided me with many insightful comments and invaluable suggestions. I would also like to extend my sincere appreciation and gratitude to Dr. Ghahremani Ghajar, my thesis reader, for her most professional guidelines, meticulous reading of this manuscript, making insightful suggestions and corrections; for her expertise and time. I am also very much grateful to Dr. Rahimi for her critical evaluation, and judgment of this thesis.
Also my thanks and best wishes go to all students who participated in the present study, without whose cooperation this research would not have been conducted.
Last, by no means least, a truly cordial sense of thankfulness to my parents General Ali Ghaderpanahi and Firooze Nobariyan for their support and everlasting encouragement throughout my educational years.
ABSTRACT
The fundamental purpose of this study was to examine the influences of aural authentic materials on listening ability of thirty female undergraduate psychology majors studying English as a foreign language. The secondary purposes of the study were to identify the learning strategies used by EFL students experiencing authentic listening texts and to determine the influences of authentic materials on EFL students’ attitudes towards learning English.
A quantitative and qualitative analysis was offered in this study. It basically focused on using authentic materials and real-life situations as part of the communicative approach. Sources for designing and implementing effective listening strategy instruction and the transcript of one-hour videotaped session were recorded and analyzed. The results of the listening comprehension posttest were compared to that of the pretest using a 2-tailed t-test (p < .05). A one-way ANOVA on the mean strategy use was applied (p < .05).The results of the qualitative data analysis were in line with and confirmed that of quantitative. Analysis of the interviews and the questionnaires revealed that the use of authentic materials in the EFL classroom helped increase students’ comfort level and their self-confidence to listen to the foreign language. Results showed a statistically significant improvement in listening ability, as well as the positive effect on EFL students’ motivation to learn the language. Recommendations were offered to ease students’ frustration that resulted from the speed of authentic speech. Pedagogical implications of the results were discussed along with the impact on EFL students’ listening comprehension development.
List of Tables
Table 1: Source of Data 48
Table 2: Demographic data of Strategy 51
Table 3: Analysis of Data 62
Table 4: Interview Results 68
Table 5: Results from Class Observation 70
Table 6: Students’ Responses on Self-Evaluation Questionnaire 71
Table 7: Interviews with Students on Learning Strategy Use 74
Table 18: Class Observation on Learning Strategy Use 75
Table 9: Responses to Questionnaire on Learning Strategy Use 78
17 مقاله و مطلب در مورد طلاق و ازدواج در یک فایل zip 17 مقاله و مطلب در مورد طلاق و ازدواج در یک فایل zip شامل عوامل رشد طلاق در اسلام و غرب حضانت مقایسه ماهیت طلاق در ایران و غرب قوانین خانواده |
دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 271 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 100 |
هفده مقاله در رابطه با طلاق و اردواج
سوالات گرامر و درک مطلب زبان با پاسخنامه این فایل بصورت فشرده حاوی 18 فایل PDF می باشدکه 9 فایل مربوط به سوالات درک مطلب با پاسخنامه و 9 فایل مربوط به سوالات گرامر با پاسخنامه می باشدمحتوای فایل در مجموع 810 سوال با پاسخنامه،ویژه داوطلبان آزمون ارشد و دکتری |
دسته بندی | زبان های خارجی |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 566 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 156 |
9 فایل بخش درک مطلب؛ هر فایل مربوط به بخش درک مطلب حداکثر 13 صفحه می باشد،که هر فایل حاوی 5 Reading و از هر متن تعدادی سوال طراحی شده است.هر فایل 50 سوال با پاسخنامه می باشد.در مجموع سوالات درک مطلب 450 سوال با پاسخنامه می باشد.که سطح سوالات بصورت آسان،متوسط و سخت طبقه بندی شده است.
9 فایل بخش گرامر؛هر فایل مربوط به بخش گرامر 6 صفحه می باشد که حاوی دو بخش سوالات می باشد:
بخش اول : Structure
بخش دوم : Written Expression
که هر فایل 40 سوال با پاسخنامه می باشد.
در مجموع سوالات گرامر 360 سوال با پاسخنامه می باشد.که سطح سوالات بصورت آسان،متوسط،سخت طبقه بندی شده است.
در مجموع 810 سوال درک مطلب و گرامر
ویژه داوطلبان آزمون های زبان انگلیسی
TOEFL,MSRT,TOLIMO,EPT,IELTS